MMHHMM, IT COMES NATURALLY

2010-04-13@09:30:39
Åhåååå, igår var världens mysigaste dag. Efter skolan drog jag och Malin ner på stan, hon tog cykeln och jag bilen men hon kom ändå före mig (som vanligt, jag fattar inte vad jag gör för fel). Köpte cosmopolitan-shakern och rosévin i en rosa påse, värsta girlilicious, som kassören på Systemet också påpekade! Sen gick vi till smulan R och satt ute i solen i flera timmar och drack kaffe. Så himla underbart! På kvällen tog jag och Sompa en prommis, och jag vet inte hur, men nu har jag träningsvärk. Så jag tar bilen ner på stan idag också, så jävla latmaskigt. Gruppstudier i biblioteket väntar, och nu jävlar ska det bli resultat!

Utvidgade produkter, konkurrenter och resultatbudget - here we come!

Så jävla kul, freaking tuesdays!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

det där är ju för fasiken ingen katt :p

2010-04-13 @ 09:54:17
Postat av: Emma Damm Drawings

Du är min bästielicious! Bara så att du vet det. På lördag ska jag nog hångla upp dig eller något busigt!

2010-04-13 @ 12:15:07
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Marre

HAHAHAH jävla hund=(

2010-04-13 @ 21:49:11

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0