OH-UH-OH (OH OH?)

2010-12-29@13:31:40

Titta vilket fint armband jag fick av min allra underbaraste Emma i julklapp. Det och två jättefina ringar som hon designat själv. Jag blev så rörd att jag nästan började tjura när jag öppnade paketet och såg att armbandet var ingraverat med hennes alldeles egna smeknamn på mig. Nu har jag det på mig mest hela tiden och varje gång jag tittar på det blir jag lite varmare i hjärtat.

Jaha. För övrigt är det mestadels den här soffposen jag hållit det senaste dygnet. Igår gjorde jag. Inte. Ett. Skit. Eller jag tittade på en film och så gick jag till jobbet och köpte universallim (Karlssons Klister finns inte längre?!) bara för att göra någonting vettigt över huvudtaget. Tror jag startade igång InDesign typ fem gånger men fick ändå inte tummen ur att sätta igång med pluggandet. Men idag mår jag bättre! I alla fall nu när jag fått i mig lite mat och knaprat lite Ipren. Seriöst, karln som uppfann Ipren borde få nobelpriset eller nåt. Och han som uppfann febern borde få ett kok stryk! Nej, nu ska jag försöka hurta till mig lite tillsammans med Lady G och göra mig i ordning för en cityvisit. Tror faktiskt att en smuldejt kan få mig ännu lite piggare! :-)


Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

sötnos ♥

2010-12-29 @ 17:37:38
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0