EH EH EH EH EH EH

2010-02-08@08:10:20

Idag ska jag och min grupparbetsgrupp sitta och studera på biblioteket. Visst känns det vuxet? Tycker jag iaf. Och ikväll ska jag till Kajsa och kolla på Gone with the wind. Jag är tveksam till att gilla den filmen, men både hon och Elin insisterar. Den sistnämda sitter tillochmed och plöjer den engelska versionen på flera tusentals sidor. Vi får se, jag kanske blir lika frälst som dom!

Gud vad jag älskar att äta frukost! Inte själva ätandet egentligen, utan mer att det är så mysigt att göra iordning och sen sitta och slö-äta samtidigt som man läser nån tidning eller blogg till. Jag går mer än gärna upp lite tidigare för att hinna. Idag blev det päronyoghurt med skivad kiwi i. Mumsi! Nej, nu måste jag göra mig iordning.

Jag säger som Dolph: "A little less conversation, a little more action please!" ;-)



Och A-K.H:
du dissar väl inte mig som partypartner för all framtid nu?


Kommentarer
Postat av: anki

haha, nej okejdå. inte när du lägger upp en sån där fin bild att minnas;)

2010-02-08 @ 19:44:01
URL: http://thehartland.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0