I'M ALREADY GONE

2010-02-03@10:56:23

Dricker mitt kalla kaffe och väntar på att det ska sluta snöa så att jag kan gå till jobbet och handla lite mat samt bjuda in några av tantorna till min partylite-kväll jag ska ha på tisdag. Käkade på Donken igår så min fina matlagningsplan gick alltså i stöpet första dagen. Men jag ger inte upp utan ger det en chans till. Lyssnar på Umbrella-ella-ella-ella, för den är så sommar och det är precis vad jag vill ha. Igår vid midnatt hade jag ett angeläget telefonsamtal med min vän Rebecca. Samtalet varade i 14 minuter. 4 av dem bestod av diskussioner angående falukorvar, Harry Potter och hans osynlighetsmantel, de resterande 10 av gapflabb. I helgen blir vi good girls gone bad och jag längtar stjärten av mig. Bara 3 dagar kvar!

Säg hej till Marres katt Sune!


(Jag blev också förvirrad vid första anblicken) :-)


Kommentarer
Postat av: r to the ebecca

HAHAHAHAHA

2010-02-03 @ 11:14:55
Postat av: Marre

höhöhöhöhö

2010-02-10 @ 19:09:39

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0