MATINÉ, NATTSUPÉ, LÖRDAG KVÄLL, GRAND HOTEL?

2010-02-16@08:17:41
Jag har fastnat i Oboy-träsket. Förjävla gott är det. Finns inget godare just nu. Eller det skulle vara smaken av min nya MacBook då. Jag har inte smakat på den, men skulle den vara en dryck skulle den vara min varma choklad deluxe. Imorgon ska jag inviga den, och ska jag vara ärlig är jag lite nervös. Vet inte riktigt hur man använder det vackra fanskapet, men det är väl det man har sin klass till hoppas jag.

Idag ska vi alltså på studiebesök. Två stycken. Besöket på Turbin igår var häftigt. Både jag och Malla-Jalla blev frälsta. Det är alltid alltid så flashig inredning på såna där byråer. Farbror Per satt i ett rum på övervåningen med bara skrik-lila möbler, ill-grön matta och sen en gammal öppen spis. Och i mitten hade han sin fina Mac, såklart. Emellan studiebesöken idag ska jag på date med Idis på Donken. Jag MÅSTE sluta äta där så jävla ofta! Sen jag såg Supersize me för några veckor sen har jag varit där minst 3 ggr i veckan. Som om jag har ett undermedvetande som längtar efter att bli ett "Texas-fetto".



från


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0