WITH THE PEDAL TO THE FLOOR

2010-02-07@13:08:30
Okey. I fredags var det röj, minst sagt, och jag var den största förespråkaren av alla till en tvådagare. I lördags? Inte lika mkt. Jag blev det svarta fåret, partypoopern, kalla det vad ni vill. Är det att man börjar bli gammal eller handlar det egentligen om motivationen? Det kan nog diskuteras. Jag tror nog på en blandning. Iaf så sitter jag här nu, nästintill lika bakfull som igår. Men ännu mer bitterfittig. Henric säger att dundervickan är falsk marknadsföring och jag måste nog hålla med. Jag är svettig, stressad och har en andedräkt värre än en huggorms. Dessutom pratar jag ofrivilligt och högt med mig själv och tycker (inbillning?) att det luktar främmande människa i min lägenhet. Åh, nu måste jag rycka upp mig. En sväng med dammsugaren kanske fixar't. Jag håller tummen allt jag har (bara höger).



Vem som var fullast?
Kolla bruden i bakgrunden som inne i sin egna lilla värld står och fixar med håret. ;-)


Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahah söt-elin!

2010-02-07 @ 21:36:13
URL: http://doandadore.blogg.se/
Postat av: kajsa

herre jesus!! vad partysugen jag blev!!! haha! kanske värt att komma bakis till jobbet EN dag. när skulle ni ha födelsedagsfest DÅ??

2010-02-08 @ 11:33:36
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com
Postat av: JF

haha, eeelin då! ;D åh, jag med kajsa! :D

2010-02-08 @ 21:53:41

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0