YOU REALLY TURN ME ON

2010-02-21@15:08:22
Det har hänt mycket den här helgen. Jag har gått från att hata Darin till att bli helfrälst, bland annat. Det har druckits, dumpats och bakats. Jag stod dock inte för bakandet, men jag var mer än mycket delaktig i ätandet. Och i och med att jag nyss diskade bort alla läppstifts-smittade vinglas gick jag så också vidare till en ny vecka. En nykter sådan. Stod och glodde på några fulla människor nere på gården inatt samtidigt som jag tackade mig själv för att jag stannat hemma. Antar att festa-i-flera-dagar-motivationen sinkas i takt med åldern. Eller så är det bara så att jag är en vek person, som min vän Rebecca så snällt påpekade igår. 

Ikväll är det återigen dags för en av våra våffel-och-skitsnacks-kvällar. Dom behövs. Nu ska jag göra mina visitkort och läsa min direktreklam. Tummen upp!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0