GOING OUTSIDE JUST TO TAKE IT ALL IN

2010-01-27@21:37:00



En cigg i min hand. Helst en Marlboro, sort spelar mindre roll fast deras menthol är jag inte så hemskt förtjust i egentligen. Ska jag vara ärlig spelar inte märket världens största roll heller. Bara det är en cigg.

Varför? Mer än att den ser estetiskt vacker ut i handen till min blommiga klänning? För att den är god? Nja, smaken är ju inget särskilt. Nikotinet? Kanske. Ett sätt att identifiera sig själv under några osäkra tonår (som sedan inte riktigt släppt?) Mest troligt.

Blir jobbigt att göra slut på ett så långt och troget förhållande. Men det är och förblir oundvikligt. För hellre gör jag det än avslutar det viktigaste förhållandet jag har i mitt liv - det med mig själv.

 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0