IF YOU WANT TO I'LL FOLLOW

2010-01-25@08:58:01
Vem behöver en väckarklocka när man har rethosta och täppt näsa? Det fungerar bättre än den mest högljudda tupp, jag lovar. Nu sitter jag här med min morgongröt. Kan inte riktigt bestämma mig för om jag tycker om den eller inte med tranbär och havtorn till. Det smakar egentligen inte särskilt mycket. Mina doftljus brinner så fint här i mörkret. Det står på förpackningen att de luktar jasmin och citrus, men vad vet jag utan varken smak- eller doftsinne i behåll. Idag börjar jag skolan. Lite pirrig är jag nog faktiskt när jag tänker efter. Känner mig som en etta-gluttare all over again. Med Pippi Långstrump-rygga och nya pennor och block. Pennorna och blocken är fixade fast ryggsäcken tänker jag nog avstå. Den känns lite väl mycket 90-tal.


Kommentarer
Postat av: kajsa

Haha =) Världens bästa Vicks!!! LYCKA TILL!!!!!! Ring sen å berätta :D

2010-01-25 @ 12:58:31
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0