KINDA BUSY

2010-01-29@08:31:50
Lite bitter för att jag inte kan följa med tjejerna ut och dansa den här helgen heller. Har jobbhelg och då menar jag JOBBHELG. Slutar halv elva ikväll och imorgon jobbar jag 11 timmar nonstop. Och sen ett sex-timmars-pass på söndag kväll. Znark. Men blir nog helt OK ändå, var ju så längesen nu och då brukar det kunna vara rätt roligt. Eftersom det är fredag idag (dvs semmel-race) ska det bli rätt skönt att vara i kjorren. Dessutom har jag för mig att det är Susan som jag jobbar ihop med, och det är alltid trevligt. Men innan det är dags att hoppa i arbetskläderna ska jag till skolan. Min klass är så mysig, alla vekar vara superkul och det är verkligen en gottig blandning av personligheter. Ikväll ska klassen över ha välkomsfest för oss rookies och såklart kan jag ju inte gå. Men nu ska jag inte tjura över det. Jag försöker tänka att det är lika bra, då behöver jag iaf inte göra bort mig den första veckan! Fick ett mms av Sonny igår kväll, en bild på honom och IDOL-Erik. WTF liksom!? Hej hopp, avundsjuuuuuuk!


rah-rah-ah-ah-aaah
roma-roma-maaah


Kommentarer
Postat av: kajsa

GAGA OH LALA!!!! ;) Bomberman å jag saknar dig..

2010-01-29 @ 13:35:17
URL: http://k-bjorkholm.blogspot.com

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0