LINE EM UP

2010-01-12@18:22:08
Skulle iväg och storhandla idag, men det blev inget av det. Istället hamnade jag hos Kajsa (flytta inte till Stockholm, snälla) med fyra andra tv-spelssugna själar. Jag har aldrig kört Bomberman förut, men jag fick in några bra bombsmällar på dom andra där på slutet! Sen träffade jag R&S på Waynes. Vi satt som vanligt där med vårt kill- och skitsnack och (också som flera gånger förr) började vår fikagranne skratta åt det vi sa. Men den här grannen satt inte bara och fnissade i smyg, utan han bjöd också in sig själv i vår diskussion och sa att det att "det är precis det här jag vill höra, tjejer". Tydligen höll de precis på med inspelningarna till Ballar av stål och behövde idéer till roliga klipp. Och vilken diskussion det blev sen! Vi fick höra om den galna sexklubben i Örebro som bjöd på både vattensäng, jesuskors och bilstereo. Om hans och Kleerups efterfest där de tävlat om den fräschaste bruden på stället, han tillslut fått henne och hur hon då erbjudit sig mjölka och "köra likörglaset" på honom. Vad detta innebar får man nog inte skriva i en blogg. Nu är jag så trött så jag skulle kunna somna på stört. Men jag ska nog åka till ICA Maxi och storhandla lite ändå om jag tänker efter. Dvs om jag inte hinner somna först.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0