A BUG FREE ZONE

2010-07-14@08:41:16
Bild

Igår hade jag myskväll med mig själv, B&J's och senaste Wallanderfilmen Indrivaren. Fan, vad Krister Henriksson är bra alltså! För att inte tala om Lena Endre som är världens sötaste. Förut tyckte jag att Wallanderfilmerna var lite B och att Beckfilmerna var mycket bättre. Nu tycker jag precis tvärtom. Håller stenkoll på jobbets Filmtoppen-dator när nästa film släpps och när den väl gjort det får jag ingen riktig ro förrän jag sett den. Nu kommer nästa rulle den 21 augusti, dvs dagen efter vi åker till Barca (attans!), men då har jag i alla fall något att se fram emot när vi kommer hem! ;)

I eftermiddag tar jag den röda faran till Eskilstuna och hälsar på Inger, Leopold och busungarna. De vet inte om det än, så det blir en nice surprise! Men först ska jag jobba och träffa Conny och doktor Elfner (blink blink, Emma!). ;) Så nu är det hög tid att hoppa in i duschen, äta frukost och måla naglarna. Till tonerna av Oskar Humlebo, såklart.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0