ONE NIGHT TO SPEED UP TRUTH

2010-07-12@01:13:55
Jag är trött, men kan inte sova. Så jag lyssnar på Deep Cuts och kedjeröker så jag får ont i halsen. Försöker sittligga i sängen bekvämt med datorn, men det är fan svårt. Antingen får man sitta med krökt rygg och nackspärr eller så sjunker man så långt ner och ifrån datorn att man inte kan behärska tangenterna.

Såna här sena kvällar när jag är klarvaken och utan att tänka mig för känner efter på olika fronter brukar det ploppa upp en massa skumma idéer och planer i min hjärna. Som att jag vill åka själv till något konstigt land eller typ köpa en bautastor matberedare i nån rolig, gammal och gul färg. Vad fan ska jag med en matberedare till liksom? Jag lagar ju typ inte ens mat. Och konstigt land? "Hej hej, Uzbekistan, här är jag! Love me or hate me!" eller vad? Ja, heltokigt. Men det är kul att grunna på.




Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0