KARTOFLER, CHOKOLÄÄDE & BESTEFAR

2011-04-01@08:47:04

Igår morse vid 06-tiden rullade vår sovvagn in på centralstationen i Sthlm efter två intensiva men ack så roliga dagar i Köpenhamn. Vi hann med jättemycket även fast tiden bara toksprang förbi. Picassoutställning på Louisiana ute i bushen, Dansk Design Center, ett sunkigt vandrarhem med en ännu sunkigare frukost och shopping på Ströget varvat med uteserveringsbarhopp inklusive goda daquiris och irish coffees bland annat. Tyvärr dröjde det ända till onsdag kväll innan jag fattade hur man gör när man fotograferar, så har endast lyckats få med mig några enstaka snapshots hem.

Nu sitter jag i min soffa med ett tungt huvud fullt av snor/var/vad-det-nu-är. Men jag har varken tid eller lust att vara sjuk, så jag tänker helt enkelt bara ignorera det. Ikväll får vi finbesök från Stockholm så det blir vin- och buzzkväll på Skallberget och imorgon blir det inflyttningsfest! Fair enough, hairy muff!


Kommentarer
Postat av: emma damm drawings

Thaanx girl!

2011-04-01 @ 09:32:37
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0