YOU DO IT CRAZY, THAT'S HOW YOU TALK TO ME

2011-04-26@18:51:08


Bra dag. Precis hemkommen från stan. Lunch på Gränden, lite shopping och frisörbesök tillsammans med Anna-Karin. Vi satt och mös i varsin frisörstol bredvid varandra. Men 410 spänn för att klippa sig! Herregud, jag höll på att tuppa av. Kostar det så mycket nowadays? Jag brukar betala 800 spänn för klippning och färgning av hela håret hos Tove. Lite mer kompispris än vad jag trott alltså. Men det var värt pengarna ändå för tydligen ingick det en sjukt bra hårbottenmassage inne i ett mörkt svalt rum innan självaste klippningen. Är det också något nytt påhitt månne? Lite tom känsla såhär nu efteråt i alla fall. Slitna toppar har ju liksom blivit en del av min image. Nu? Hemtenta!

Your vibrato is like vulnerable leaves:



Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Aww tack för inbjudan sweeetyye. Glad jag blir :-) Men vi har nu bestämt oss för en mys-film-kväll :-P Men hoppas att ni får det kung. Eller det får ni :-) Massa kramar till min favvo-Torie! ♥

2011-04-30 @ 14:00:28
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Sara

Söt blogg (:

2011-04-30 @ 14:57:53
URL: http://szaaras.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0