HALLON

2011-08-07@12:02:34


God morgon! Regnar som fan gör det. Men inte mig emot, det blir bara mysigare om man ändå ska vara inne. Sitter och påtar med CV och personligt brev till min drömkurs i höst. Det är alltid lika drygt, men den här gången tror jag inte att jag har någon chans att komma in, så det lättar faktiskt på trycket en aning. Igår kväll tog jag min solo-tacos-oskuld! Har aldrig lagat det till mig själv sedan jag flyttade hemifrån. Blev i alla fall grymt gott! Älskar när man har tid och lust över att käka hemlagad mat. Ikväll ska jag eventuellt träffa Beccazin och sen ska det packas ordentligt eftersom jag ska spendera hela nästa vecka hos Thaien & Sara. Nu: våffelfrulle!

Puss.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

gawd vad olik sig sandra var! sötisar.

2011-08-07 @ 13:56:13
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: thaien

längtar!! <3

2011-08-07 @ 20:38:14

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0