i feel it in my fingers, i feel it my toes. x-mas is all around me, and so the feeling grows

2011-12-19@12:35:43






Igår var jag så himla duktig och lagade ordentlig mat! Fläskfilé i ugn med mozarella, tomater, vitlök och basilika och en potatissallad med sockerärter, ruccola, soltorkade tomater och balsamvinäger. Superdupergott blev det! Och idag luktar det vitlök i hela kylskåpet, mums filibabba! Idag skulle jag ha åkt ner på stan och fixat de sista julklapparna, men så kom jag på att jag är ju ledig i två dagar till och att klappsnapperiet faktiskt kan vänta lite. Så istället kör jag en skön lazy hemmadag och har precis avnjutit en sen och lång frukost. Jul-playlisten går varm och jag springer till fönstret om vartannat för att försäkra mig om att snön fortfarande är kvar. Tänk vad lite vitt kan göra för julkänslan! Nu tror jag att jag ska försvinna in i simsvärlden ett tag. Det är lite av en julgreja för mig. Jag satt hela julloven förr och spelade för av någon konstig anledning är det alltid lite roligare och mysigare när det är jul. :-) Puzz!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0