svalkar vinden, värmer solen, ser du något bakom molnen?

2011-12-20@13:50:04


God jul önskar mina inneboende tomtekompisar Biggie-Boy, bröderna Olsson, Lars och Svenne-Sven! Jag är glad för Marres lillasyster Linda ska ta hand om min lya när jag är borta, den bästa guardian jag kan tänka mig. Jag är ledsen för jag har haft sönder min kaffebryggare. En smärre katastrof som ni kanske kan förstå. Snart ska jag bege mig ner på stan med Zandy och trängas med alla andra ute-i-sista-minuten-människor. Kunde inte slita mig från de senaste Irene Huss-filmerna i natt så det blir nog en tidig kväll ikväll. Imorgon måste jag vara pigg för då ska jag nämligen för ovanlighetens skull vara effektiv. Puzz på er!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0