doot-do-do, doot-doot-do-do

2011-12-27@23:09:44

Hejsan hoppsan! Imorse vaknade jag vid niotiden. Fysiskt. Psykiskt vaknade jag inte förrän efter fyra någon gång. Så jag satte igång min dag då istället, vilket i sin tur har lett till att jag har städat och donat hela kvällen och fortfarande är hur pigg som helst, vilket i sin tur inte är så himlans smart alls eftersom jag ska upp snortidigt imorgonbitti. Well well, bra tajming har aldrig varit en av mina starkaste egenskaper så det är bara att gilla läget. Min jul och mitt veckoslut var hur gosigt som helst. Bara lugn och ro och umgänge med mina kära. Sen kom juldagen och då kan man väl säga att man tog igen för all lugn och ro dagarna innan. Med råge. Klippte bort det sista tuggummit i håret imorse, så nu är det bara några blåmärken kvar som minnen av denna ökända söndag, haha. Imorgon ska jag ut och käka med Marre-Muffs. Måste passa på att stalka henne ordentligt nu när hon för en gångs skull är kvar i stan ett tag. :D Godnattz!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0