DON'T BE A DRAG JUST BE A QUEEN

2011-02-18@07:52:41

-
Oookay - what a week! Inte en lugn minut! Pendlar emellan en och annan frustrations- och stressattack över att jag inte har total kontroll till att få lyckorusningar och fnissanfall över hur roligt allting är. Men det är helt OK, är bara ovan.

Igår kväll skulle jag ge mig på att färga håret på mig själv. Väldigt intressant, speciellt eftersom jag skulle färga rött och det blev brunt. Och imorse hittade jag färg på alla möjliga och omöjliga ställen. Men jag är inte den som är den! Vad som helst är bättre än den vandrande utväxt jag gick runt som innan. Vem vet, det kanske är dags för en brunhårig era nu! I såna fall ska jag ta den till mig och pull it off!

Och mygawd, imorrn smäller det! SVÅRT ATT VARA MER TAGGAD!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0