LORSQUE JE LÈVE MES MAINS AU CIEL

2011-02-11@11:17:25


Så jävla trött på tulpaner nu så jag dör. Har en massa gult pulver från pistillerna (eller ståndarna, vet fan inte vilka som är vilka) överallt i lägenheten. Men häromdagen tog jag min spontanshopping till en annan nivå och köpte en minidammsugare! Den var så jäkla söt så jag kunde inte låta bli. Och faktiskt helt perfekt för mig som har dammtuss- och smutsfobi. Så nu slipper jag dra fram det tunga artilleriet varje gång jag får en släng av städpaniken. Eller pistill-/ståndarpaniken.

Nu ska jag duscha, minibruncha och fuldansa mig iordning för dagen. Tror faktiskt att jag bara är några repeats av I just had sex-låten från att konvertera tillbaka mina Jehovasgrannar.


Kommentarer
Postat av: Sabina

Oj, köpte du tulpaner till uppgiften :D Så ambitiöst.

2011-02-11 @ 15:02:41
URL: http://sabinabakar.blogg.se/
Postat av: Emma Damm Drawings

"Mina Jehovasgrannar." haha jag dör.

2011-02-11 @ 15:13:17
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0