MARBLE HOUSE

2011-02-24@23:55:57
-

Lord. Vaknade imorse med betongbaskern på och fattade först ingenting. Sen kom jag ihåg att det som skulle ha blivit en lugn middag blev en lugn middag, fast med några glas vin. Och sen några glas till och några till och innan jag visste ordet av stod jag på ett dansgolv och tokdansade med två människor jag aldrig träffat förut. Fullt munderad i ytterjacka och pälsmössa. Jag säger då det. Och bara för det fick jag ta bussen till lasarettet idag och bara för det hittade jag inte dit jag skulle. Så jag sprang runt där helt bakisförvirrad och även fast jag fick hjälp av två söta lasarettvärdar som både förklarade vägen och gav mig en karta så gick jag vilse mer än en gång. Har aldrig tänkt på det förut, men hela stället är en enda stor labyrint med på tok för många återvändsgränder.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0