TWEET T-T-TWEET TWEET

2011-02-03@09:15:52
Godmorgon! Idag är det the big pitchday. Vi i grupp 5 ska presentera vår varumärkesplattform och vårt förslag till ny grafisk profil för Affair (inredningsbutik och café på Öster Mälarstrand) och det är faktiskt lite pirrigt. Vet att vi har en god chans, nu gäller det bara att lägga fram allt på ett bra sätt. Hoppas verkligen att de nappar!

För övrigt ser jag fram emot detta veckoslut. Ledig helg och lyckoparty på lördag. Nu gäller det bara för värdinnan R att krya till sig tills dess, annars får hon fan dansa av sig febern på lördagskvällen. Och efter flera veckor av att vi försökt styra ihop en utgång tillsammans (men hindrats av allt ifrån Västeråsfrånvaro till tentaplugg) ska jag och Emsie få parta ihop igen! Hittade den här bilden på hennes blogg som jag tycker så himlans mycket om. Den säger rätt bra hur lyckliga och partyglada vi var den fina sommarkvällen för ett antal månader sen ute på hennes balkong med en tjurig granne next door som sprang ut och in och försökte störa vår partystämning men helt utan resultat.



Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Åhh vad jag ler nu, sitter med värsta smilet här framför datorn :-P Hihihi. Gud så jag älskar MIN Torie ♥♥♥

2011-02-03 @ 13:45:27
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0