BAMBOO!

2011-01-17@23:15:18
Den här dagen började inte alls bra. Utan precis som en sån där dag när man försover sig, inser att man har slut på bensin, glömmer datorladdaren hemma och går runt med stans fetaste hår. Så jag tvingade min MK-grupp att inte bråka med mig idag. Och de gjorde nog så gott de kunde.

Någon gång på eftermiddagen började det i alla fall ljusna. Det började med att Katta delade med sig av ett typsnitt jag velat ha toklänge och fortsatte med att jag lagade den godaste biff stroganoff som jag kan komma ihåg att jag har ätit. Sen var det tänkt att jag skulle göra lite nyttiga (läs halvtråkiga) saker och till min egen stora förvåning gjorde jag det också. Jag pluggade, dammade, dammsög, gjorde rent badrummet (inklusive handfatet), diskade och fyllde i csn-papper. Det var inte ens skittråkigt och jag hann till och med med att tvätta håret. Så jävla effektivt, allt bara flöt på så att säga!

Sen när jag ändå var igång tänkte jag att varför inte packa upp dom sista julklapparna? Dom har ju bara legat och väntat i tre veckor, men det kan ju faktiskt vara spännande att undersöka vad man önskat sig. Så nu pryder min fina digitala fotoram, fullproppad med vackra bilder, fönsterbrädan i vardagsrummet. Och bäst av allt - ritplattan är installerad och invigd! Jag känner mig typ som en liten barnrumpa som ska lära mig att cykla för det går rätt hackigt och motoriken är inte helt hundra. Men det tar sig och det är askul! Säger jag inte till mig själv att gå och lägga mig nu finns risken att jag kommer sitta uppe hela natten och klicka! Haha. :-)




Kommentarer
Postat av: Sabina

Då kommer du vara värsta mastern idag på att använda ritplattan ;D

2011-01-18 @ 07:41:06
URL: http://sabinabakar.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0