I DANSHIMLEN

2011-06-26@21:17:28
OK, jag är officiellt sämst i världen på att packa. Tur att jag hade lite Rosie kvar igår kväll, för med lite Rosie innanför västen går allt lite lite bättre. Och tur att man har fullt upp idag så tiden förhoppningsvis går fort, för jag orkar inte vänta längre, jag vill åka nu nu NU. Det spelar tydligen ingen roll hur mycket jag reser omkring för jag blir alltid lika resfebrig. Fast iofs på ett positivt, pirrigt sätt.

Midsommar var så jävla bra så jag finner knappt ord, haha. Först åt vi godaste grillspetten och klyftpotatisarna ever hemma hos Damm & Grönvalls, sen åkte vi till golfklubben. De som var där snittade typ 55 i ålder, men desto gladare blev vi, för vilka kan musik om inte dom? Herregud, dansband och P.G. hela natten lång. Om jag och Emma var i himlen? ;-D Haha.




Kommentarer
Postat av: emma damm drawings

ÅÅÅH I loved it!! ♥♥

2011-06-27 @ 08:24:57
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0