BOTTLENECK BARBITURATE

2011-06-05@09:40:24


Bara en liten fördel med att vara på en sjyst tidningsredaktion. Knappast den största. Har verkligen ingen aning om vad jag ska hitta på härnäst. Velar och velar, är inne på olika spår varje kväll. Kanske ska köra på min och Mallans idé i alla fall - starta en ny tidning om hästar och P.G. Hälften hälften liksom. Några förhandsbokningar månne?

Nu sitter jag och käkar äggmacka, snart dags för sista knegdagen för denna helg. Efter varje häng med Zandy blir jag konstigt nog sugen på ägg. Kan det vara så att hon smygsänder ut små äggferomoner? Efter jobbet ska jag träffa Marre. Vi planerar att kidnappa hennes pappas nya fina kärra och köra en sommarkvälls-road-trip genom stan.

Kommentarer
Postat av: Emma Damm Drawings

Wooot wooot vilken tidningsredaktion? kyzzzz

2011-06-05 @ 10:31:06
URL: http://emmadamm.blogg.se/
Postat av: Zandy

Mohahahahah!

2011-06-05 @ 11:37:22

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0