I'VE BEEN WISHING ALL NIGHT I WAS ON THAT FLIGHT

2011-03-22@07:37:17

Guten morrrrrgen! Gick upp på första larmsignalen idag och det ska jag försöka att fortsätta med för man blir så sjukt mycket piggare av det än när man snoozar. Börjar bli lite halvkrasslig känner jag. Men nu har jag inte varit sjuk på flera månader faktiskt. Måste vara nytt rekord. Min kamera pajkade ihop i helgen, which made me lite sad och lite happy. För då kan jag inte skjuta upp att köpa en ny kamera much longer. Knäppaste grejen: för ett par veckor sedan redovisade jag, Mallan och Jossa vår idé för ett nytt koncept åt Plantagen, med bland annat en ny reklamfilm. Den här veckan går nästan exakt samma reklamfilm på tv. Med avsändare Plantagen!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0