FEMME FATALE

2011-03-15@08:12:48

-
Seriöst, hur bra mår man inte av detta väder? Min kropp kan inte låta bli att spritta omkring och jag är så energisk att jag nästan överraskar mig själv. Det måste vara våren. Igår hamnade jag framför Factory Girl med Sienna Miller. Oerhört snygg kvinna i kortkort hår. Tjurade mig igenom halva filmen och sen blev jag så förtrollad av denna Edie Sedgwick att jag satt och googlade mig igenom hundratals bilder, texter och citat om henne. Mycket sorglig film, men den stärkte vad jag länge redan känt av - 60-talet är så sjuuuukt fascinerande!


Kommentarer
Postat av: k

Världshistoriens bästa film...

2011-03-15 @ 15:39:21
Postat av: Emma Damm Drawings

Aeewww sweeitie. Lucky me skulle jag snarare säga!! ♥♥

2011-03-17 @ 11:27:21
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0