det bor en ängel i mitt rum, hon har sitt bo ovanför mitt huvud

2011-11-30@15:31:10

 

Åh, är lättnad en av världens bästa känslor? Eventuellt kan det faktiskt vara så. I lördags morse försov jag mig (återigen) när jag skulle öppna kiorren. Men den här gången var jag liksom hemma kvällen innan. Hemma och spiknykter. Ändå gick det åt skogen. Så jag försökte lägga mig skittidigt igår kväll (skulle öppna idag igen) men var så jävla nervös att jag skulle försova mig så jag kunde inte somna bara för det, och så växte paniken mer och mer ju längre tiden gick, och ja, ni fattar. Så efter att jag klivit upp i god tid imorse (hade ställt tre klockor på olika strategiska platser i rummet) har jag nästan flutit omkring hela dagen. Av lättnad. Phew. Så från och med idag ska en ny och bättre trend utvecklas. Jag menar, ska jag få kicken så ska det fan vara för någonting roligt, inte för en så töntig sak som att inte kunna komma upp ur sängen på morgnarna.

 

Nu ska jag mysa ner mig i soffan ett tag med nya tidningar, peppisar och glögg. Har ju egentligen för längesen redan uppnått min magasinbudget för den här månaden, men fick några gratispaket klick-ciggz av kiosk-Henke (egentligen är det konstigt att ciggleverantörerna ger oss varuprover på allt som är nytt i deras sortiment, tycker dom att vi ska provröka dom på arbetstid eller?) så då kan man ju säga att tidningarna var gratis istället. ;-) Sen ska jag ut till Hökbyn och umgås med Mats, Marita, Jenny och Arvid. Lite family time. <3


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0