life on the nickel

2011-11-19@08:48:34


Igår hände något revolutionerande. Jag hade ett val. 10 minuter kvar innan instämpling. Omålade naglar. Antingen kunde jag promenera i lugn och ro till jobbet eller snabblacka och antagligen komma några minuter sent (inte direkt för ovanlighetens skull). Men så av någon konstig anledning beslöt sig min hjärna för alternativ ett. A small step for man kind, a big step for me. ;-) Idag kommer Marre-muffs till stan och till mig! It makes me a very happy monkey! B-)

Kommentarer
Postat av: Sabina

Svar. Ingen aning för jag var sjuk dagen de gjorde dem :( misslyckas alltid med dem hemma.



Vi har många kvar nu så om du vill köpa kan det nog vara en idé att komma nästa vecka för kaj är ond och sa att vi kanske inte ska göra dem igen D:

2011-11-19 @ 09:12:22
URL: http://sabinabakar.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0