mest en massa prat om plugget och pop (och bio såklart)!

2011-11-24@14:06:21

 

Haha, ja ni. Veckans konstaterande: ibland är det tur att man har väninnor som kan säga till en lite på skarpen när man drabbas av extrem närsynthet och dåligt omdöme. ;-) Well, idag tittar solen fram och ikväll ska jag, Elin, Johanna och Tomas gå på twilightfilmen. Värsta gosiga dubbeldejten! :D Dessutom har jag äntligen fått mitt nya fungerande headset. Det är den enda räddningen att ta till om man vill dunka på ordentligt med Sommartider (hej hej!) efter klockan ett en novembernatt och slippa grannar som tycker att man är efterbliven eller gravt missanpassad. Tro mig, jag vet. Och igår kväll tog jag och Beccz ett glas vin på Sky Bar, ETT glas. Sen skulle jag promenera hem och kom på mig själv med att vara helt och fullkomligt lullig. Tänkte att men vafan, på riktigt?! men sen hann jag inte hann tänka så mycket längre på det innan jag bestämde mig för att gå förbi jobbet och köpa yoghurt till dagens frukost. Så jag vinglade omkring där i mjölkkylen och fick fnissattacker vid köttdisken. Bokstavligt talat. Och det hela slutade med att jag kom hem med en full ICA-kasse innehållandes allt ifrån ytterfiléer och skumma kryddblandningar till tre förpackningar disktrasor med fyra trasor i vardera förpackning, det vill säga totalt 12 stycken disktrasor. Nog för att det var "ta 3 betala för 2", men idag känns det ju som att det där med att handla när man är onykter kanske inte är världens bästa drag. Fast ser man det från den ljusa sidan så har jag ju disktrasor nu så jag klarar mig i typ ett år! XD Nu ska jag duscha bort mina lökar, slå en pling till min moster och börja på kursens sista inlämningsuppgift! Fick en skön komplimang imorse btw. "Seriöst, du skulle ju kunna få en bög att konvertera". Haha, tack för den! ;D

 


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0