det är fest (chips och grill), du är bäst (näst intill), kom och visa mig vägen fram!

2011-11-25@23:26:14

 

Okeeeeeej. Varken jag eller Sandra kunde hålla oss tills imorgon så vi tjuvstartade och körde hårfärgningen idag istället. Som vanligt blev det inte exakt den färg som jag tänkt, men nu är jag helt salig för jag är verkligen så galet nöjd! Och jag längtar tills imorgon för jag kan inte komma på en roligare eller bättre anledning att fira än att vi är lyckliga och att vi har färgat barret! :D En annan skitrolig nyhet: under avslutningsdagen på Berghs om två veckor ska vi på studiebesök på tidningen STYLEBY. Så jääääävla exciting, för det är en av de absolut snyggaste tidningarna i Sverige enligt min mening! :D

 

Sen måste jag bara säga att jag inte fattar varför så många klagar på att jag "bara lyssnar på en sorts musik hela tiden"? Det gör jag ju inte alls det. Till exempel: den här veckan är det GT som gäller, förra veckan var det Rox1 och veckan innan det PG solo.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0