doot doot doo doo

2011-10-13@10:34:08


Aihe, är sjukt sugen på att färga hårtopparna som på sista bilden. Nu håller jag på och packar här hemma tillsammans med Alcazar och BWO. Skitbra packmusik! Om ett par timmar ska jag sätta mig i bilen och brassa iväg till E-tuna och till Marre och Hakans nya lägenhet. Det kan bli intressant för om mitt lokalsinne är dåligt i Västerås så är det obefintligt over there. Vi ska på afterwork på Grappa tillsammans med några av hennes klassisar. Sen imorgon styr jag kosan mot faster och farbror på Champinjonvägen. Leopold ska ha inspirationssnack med mig, han tycker nämligen att jag ska bli konsult precis som han. Haha. We'll see about that. ;-)

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0