the sun the trees the moon the seas

2011-10-05@11:50:20

 

Från och med i lördags är Kattas fönsterbleck ett av mina favorithängställen. Väldigt bra för skitsnack och filosofering. Just nu håller jag på och tvättar och donar lite här hemma. Ikväll är jag utbjuden på middag av Marita, Therése och Jenny som försenad examenspresent. Väldigt gulligt av dom! Innan dess ska jag försöka bli klar med min textredigering om den mexikanska författaren Guillermo Arriaga. Och nu tänker ni att vem fan är det, och tro mig, det tänker jag med. Längtar tills på lördag, då kommer Marre-Murf och Sara hit och så blir det hattfest! Alltså så jävla tokroligt uppstyrt med en tokrolig inbjudan av den alltid lika tokroliga Nypan. "Tja! Ta med er en rolig/ful hatt och kom på förfest hos Nypan. Utgång sen! Om det krisar (damn you!) så finns det lånehatt på plats. Meddela detta i så fall! Det viktigaste: KOM I FUCKING TID SÅ DET HINNER SPÅRA INNAN VI DRAR TILL KROGEN!" Haha, love it. Speciellt slutklämmen. Zandy säger att hon ska ha en osthatt (jag fattar fan nada, men hon ska ju alltid vara lika störd) och jag ska försöka leta reda på våra gamla mössor vi köpte utomlands när jag var liten. Har en med en massa tyg-spikes på och en skitstor jävel med två ben som sticker upp ur toppen, haha. Hittar jag inte på dom får jag väl dra till med min gamla goding - den illrosa kondommössan! ;D Puzz.


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0