BOUNTYLAND

2011-09-30@10:40:51


Helt ärligt. Finns det något bättre sätt att kickstarta en dag på än med ett morgonparty där man förfestar in dagen genom att blanda iordningsfix med tokbra musik, sång och fuldans? Det tycker inte jag. Speciellt inte en dag som denna, när solen skiner, det är fredag och jag precis har hittat min gamla AQUA-skiva. Men så alldeles nyss var jag ute en sväng på balkongen och får värsta blicken från grannen i fönstret nere till höger. Så nu börjar det sakta gå upp för mig på riktigt. Det kanske inte är så att jag har mjölkmustasch eller ketchup på näsan när jag träffar mina grannar ute i trapphuset och de ser så jävla frågande/förbryllade/medlidande ut. De kanske bara har en annan åsikt om vad som är en den bästa starten på en morgon. ;-)

Well. Igår var A-K här på en mycket trevlig kortspelskväll. Hon fick såklart tokpisk. Nu ska jag sätta igång och vara effektiv så jag kan följa med Zandy på 30-årskalas imorgon kväll och kanske hinna med lite shopping. Var alldeles för längesen nu känner jag. Puzz.


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Haha ellerhur. Dom är ju inte sanna så vem bryr sig egentligen.. we couldn't care less ;-)

2011-10-03 @ 11:31:55
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0