SPEAKING

2011-09-08@13:55:33

Tjocka omslag! Både bilder och puffar som är tokbra och intressanta - varje tidningsredaktions våta men ack så svåruppnåeliga dröm?

Ikväll är det smulmeet-upsfika. Jag skulle vilja gå på stan innan för jag har så himla mycket jag ska titta på: extern hårddisk, kamera, primer, nya glasögon och elgrill, men det hinns absolut inte med eftersom jag alltid ska vara ute i sista sekund med allting. Det spelar ju fan ingen roll vad det handlar om - jag får alltid alltid stressa! BLIR TOKIG. Det kan ju iofs ha och göra med att mitt livsmotto är "bättre sent än aldrig". (Zandys livsmotto lyder "ju fler desto bättre", det är därför hon alltid blir så full och odräglig.) XD


Kommentarer
Postat av: Anonym

Särskilt när det gäller vodka redbullen...

2011-09-08 @ 16:18:44
Postat av: Zandy

Hahahahaha jag skrattar högt (och folk tittar konstigt på mig)

2011-09-08 @ 16:20:21
Postat av: Vickzzzzz

Rätt åt dig ;D

2011-09-08 @ 21:12:30
URL: http://theperfectmess.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0