barbapapa

2012-04-01@17:49:53



Mojito Lab


Barrio Latino


Nya kärlekar

Wowz! Ännu en trevlig helg som snart har passerat. I fredags hängde vi i Bastille. Hällde i oss en massa mojitos på Mojito Lab som ägs av en av Kajans gamla klasskompisar. Helt galet coolt ställe. De har myntaodlingar längs väggarna med åtta olika myntasorter, en bautastor mojito-touch-screen och bland de godaste drinkarna jag druckit (och jag brukar inte ens gilla mojitos). Sen drog vi vidare till salsaklubben Barrio Latino. Tre våningar högt och folk dansade salsa som aldrig förr. Man kan väl inte direkt säga att jag och Kajan har den sortens rytm i blodet, men jag måste säga att vi kämpade på bra där på dansgolvet vi med. ;D Hittat skorna med stort S har jag gjort också. Dog alla sorters snyggdödar som man bara kan när jag såg dom. Och när jag testade dom hade jag liksom inget annat val än att adoptera dom med mig hem. Idag har vi bara chillidillat i lägenheten. Passar på att slapparsla lite innan vårt folk börjar invadera våra weekends på riktigt. ;-) Tror det är två eller tre helger kvar totalt innan vi åker hem som vi är ensamma och nu fick vi precis reda på att Fia kommer över imorgon till och med torsdag. Så himla kul! Och jag kan knappt bärga mig tills alla mina sötstjärtar kommer och hälsar på. Saknar er SÅÅÅ mycket! Nu blir det äggmacka (mest för att göra Zandy avundsjuk), lite mer La Roux (helfrälst två år efter alla andra) och dusch, sen blir det vinmyskväll i Marais med Yagmur, Yasmine och company. Puzzzssszszsszz!

Kommentarer
Postat av: Zandy

Äsch jag tryckte nyss en egenbakt pizza så jag klarar mig! Saknar dej buuuhu men Puzzzz

2012-04-01 @ 19:35:43
URL: http://doandadore.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0