right down through the wi-i-i-re

2012-04-17@23:30:12







Lite måste man trösta sig med i det här pissvädret. Skorna måste jag nog säga är ren och skär porr. Är lite onödigt speedad för den här tiden på dygnet. Madonnas nya har fastnat i mina hörlurar och Kajsa har förlustat sig med att spela in min vackra sångröst och skratta tills hon kiknar. Själv har jag varit mer road, hah. Helgen ihop med Beccz och Greve var som väntat vansinnigt trevlig. Den gick dock, som allting annat trevligt, alldeles för fort. Men fina dagar kan man leva på länge! Imorgon ska jag och min lettiska broderi-designer hoppa upp en klass. Jag hoppas på att medelåldern i den nya klassen är något lägre än den vi går i nu. Inget fel på söta pensionärer, men snittar den 40-strecket kan jag ändå känna att det är ett trevligt litet framsteg. Snart måste jag börja snickra på Ankis bastkjol också. Hon vägrar nämligen dansa soldansen utan en sån när hon kommer hit, men jag kan ändå känna att det är en bra deal, för jag får en dubbeldaim i utbyte. Hon vill ha nån tjock jävla trästav genom näsan också, men där får hon allt nöja sig med en blompinne. Nu: dricka lite vitt och äta majs ur konservburk. Fin avrundning innan jag kryper ner bredvid min favvofruga. Puzziz! <3

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0