the sun smells too loud

2012-04-02@22:44:49

Ibland, inte alltför ofta, händer det att man ser/känner/smakar/luktar/lyssnar på något/någon och på en gång förstår man att det här kommer jag alltid att tycka om och aldrig vilja vara utan. Ungefär så känner jag för det här. Upptäckte dom på någon random blogg som jag slumpmässat fram och som jag antagligen aldrig kommer hitta tillbaka till igen. Lite gulligt ödesmenat sådär. Nu ligger jag i sängen och ugglar för mig själv. Kajan och Fia har lyckats koppla in den bärbara hårddisken till TVn och kollar på DH ute i bäddsoffan, så jag håller mig lite på avstånd för att inte förstöra den där spänningen som jag fortfarande har kvar att njuta av, men som jag ligger lite på efterkälken med. Läser om bombningar, skottlossningar och terroristdåd och blir liksom lite för matt i kroppen. Byter riktning och äter jordgubbsgodisar och frossar i bilder taggade med neongult och chockrosa istället. Idag har vi haft en jättefin dag, spontant runtstrosandes och barhoppandes längs Paris gator ungefär i samma takt som solen gick ned, lite rundare under fötterna än vad vi nog själva hade väntat. Börjar känna av någon slags förkylning så snart blir det att krypa ner under täcket för natten. Känner på mig att det kommer bli en god natts sömn.

Puzz. <3


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0