chori chori! kare dhadak dhadak jiya jiya (dil bole boom boom yeh)! rut mastani kahe chadhti jawani, piya piya (dil bole boom boom yeh)!

2012-08-23@21:38:24
 
Veckans kärlek: Eskilstunafolket i mitt hjärta tills jag dör och hundra år till efter det eller så lång tid det tar för min kropp att ruttna bort.
 
Veckans äventyr: Hur jag och Line med full resepackning inser att bussen till Champinjonvägen slutat gå för natten, men istället för att ta en taxi lyckas chartra en egen lokalbuss som kör oss hem till dörren. Gratis.
 
Veckans köp: Kaviarnagellack! Kan knappt bärga mig tills jag får hämta ut skiten!
 
Veckans jägar-faster-citat: ”Hörrni, brudar. Ska vi inte ta en sväng på stan ikväll? Det är ju den 18:e augusti – bockarna är lovliga!”
 
Veckans happening: Bluesfestival på Gästis. Började sansat, slutade mindre sansat och med en ny favvo-playlist som går varm. Ungefär så. <3
 
Veckans konstaterande: Läppglans är för snaggade. Om man inte vill ha halva tupén fastklistrad i käften.
 
Veckans blödiga sate: Jag. Men nu börjar jag äntligen komma till sans igen.
 
Veckans galenskap: Bodycombatpass i Skytteholmsparken. Jag vet, vansinne. Spaghettiarmarna saknade motstycke i jobbigt många dagar efteråt.
 
Veckans färg: Neongrön såklart.
 
Veckans älskar-att-hata-och-hatar-att-älska: J. Lo & Pitbull – Dance again. Töntigaste skiten ever.
 
Veckans punchkotte: Emelie.
 
Veckans sämsta: Att man inte kan vara på flera ställen samtidigt.
 
Veckans kära återseende: Basisten i The Kingdom! (Synd dock att han inte hade med sig sin sångarkompanjon med långsvart rock, leggings, renrakad flint och elfiol.)
 
Veckans ofrivilliga umgänge: När man sitter fast i en tunnelbanevagn ensam på väg hem bland en massa hetsiga AIK:are.
 
Veckans speed-date: Världens bästa A-K-H innan hennes tågavgång. Tror inte det är många som fixar mys, skitsnack, två hamburgare, en slät kopp, en smoothie och lösningar till två livskriser på ca 30 minuter.
 
Veckans parissyndrom: När man pratar engelska med en turist från Spanien och säger ”Yes, Copenhagen is really nice, but you should come to Sweden too!" I Stockholm. Som ligger i Sverige. (Denna platsar även in i ”veckans jag-ska-aldrig-mer-klaga-på-någon-som-är-så-blåst-att-jag-avlider-av-chock/avsmak.)

Kommentarer
Postat av: Line

åååh jag dör så fina bilder och roliga kommentarer! Bockarna kommer alltid vara lovliga när vi är i farten :)) puss

2012-08-23 @ 22:11:27

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0