who would you rather be?/the beatles or the rolling stones?

2012-08-12@21:58:38
 
I går dansade vi stjärtarna av oss. Jag fick prata lite franska med en blond (!) spanjor som hade hål i örat (varför har inga karlar hål i örat längre?) och Sandra blev misstagen för att vara både kulturminister och Cher. I dag håller vi soffläge. Men vi har varit lite duktiga också – Zandy har lagt in sill och jag har laddat hem ikoner till datorn. Nu är den superduperfin, men jag har fortfarande lite problem med att hitta rätt. Och så har jag PMS-hulkat och snorat åt OS-sammanfattningar och det faktum att det är över, fast jag sammanlagt kanske bara tittat aktivt på OS i ungefär tre timmar. Jag måste säga också att vi har fått en väldigt fin start på vårt provsamboliv, frugis och jag. Är totally redo för mer! För att jag skulle få känna mig ännu mer hemma här i lägenheten fick jag inreda en liten exotisk hörna i köket. Det kändes bra.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0