sugar, love and chanterelles

2012-02-17@10:39:55


Igår var min lilla snäcka här på besök. Inga våfflor denna gång. Hon var sugen på kantarellomelett, så that's what she got! Väldigt goda sådana faktiskt. Sen åt vi äckligt godis som ingen av oss gillade, men vi mosade på ändå tills vi satt överproppat orörliga i soffan. Ikväll blir det LCHF-/buzzkväll hos Zandy och imorgon buh-bye-meet-up hos Folle (eller vad gullungen själv döpt kvällen till – Avoir nos belles filles-afton). Kommer bli gos på hög nivå!

Underbart väder idag och är sjukt sugen på en prommis men min näsa droppar för fullt ikapp med snön som smälter ner från taken, så hoppar nog det och fortsätter med att fylla mina banankartonger istället. Gosh alltså, man är verkligen lyckligt ovetande om hur mycket saker man har när allt är så bra gömt i garderober, och sen blir man lite chockad när det plockas ut och nästan fyller ett helt rum. Jag som är sämst på att rensa bort har nu verkligen gjort mitt bästa för att vara så rå som möjligt och när jag vet att jag kommit in i ett men-den-här-kan-ju-vara-bra-att-ha-om-tio-år-mood så tar jag hjälp av någon som jag vet kan vara rå åt mig. De fem kartongerna med mina favvotidningar kommer dock ingen åt, för de var jag snabb med att gömma undan tidigt på ett hemligt ställe. Heh.

Trevlig helg-puzz!


Kommentarer
Postat av: Emma Damm

sv: Hihi tack :-) Ja dom var goda fast lite för sött med toppingen kan jag tycka :-P

2012-02-21 @ 08:42:08
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0