walking and walking, thinking on my feet

2012-02-05@13:08:45



Man trodde det var en snygg tjej så var det en snygg kille! :p:P:p:P:p:P:p:P (pe-pe-pe-pe-pe-pe!)

Woop. Förutom min ambitiösa förrådsrensning (inte heller så hemskt ambitiös egentligen eftersom jag inte ens kom halvvägs) har jag känt mig så sjukt passiv de senaste dagarna. Har ju jobbat varje kväll, men förutom det vill/orkar jag nästintill ingenting mer än att lyssna på LDR, glo på webb-TV och kedjeröka. Lägenheten liknar en urartad loppis som exploderat i otaliga högar av gamla pälsar, gröna fjäderboa och randiga hattar och det mer än en vecka gamla diskberget börjar digna över kanten. Tyckte jag anade något vitt och luddigt i en av stekpannorna imorse, men jag valde att inte titta närmare för att slippa handskas med den sjunka-för-lågt-känsla som skulle infinna sig om nu så faktiskt var fallet. Vet inte vad det är som gnager. Eventuellt någon slags nervositet.

Snabbkollade igenom Mello imorse. Loreen var ju självklar. Sen vettefan. Kom på mig själv med att smygheja lite på Flincken. Såg Schulman Show-avsnittet när han var med och blev helt tagen. Finns väl ett tusental olika åsikter om den karln och jag kan inte riktigt välja vilken jag ska hålla mig till, men nog fan fascinerar han.

Puzz!

Kommentarer
Postat av: Zandy

Hahahahaha

2012-02-05 @ 14:32:52
Postat av: Rebecca

Ah jag trodde faktiskt att det var en kille :D

2012-02-05 @ 15:07:26
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/
Postat av: K:a

High five för passivitet!

2012-02-05 @ 17:40:02

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0