we're talking gadda-da-vida, honey, now the deed is done

2012-02-07@11:35:35


















Förrförra fredagen var jag ju hos Marre-muffs på tjejkväll med en massa trevliga brudar, de flesta hade jag aldrig träffat förut. Det spelades spel och kort och alla utom jag sörplade vin. En av de få förfester jag kan minnas att jag varit med på nykter. Och det var... KUL! :D Eftersom Marres boyie var ute och alla de andra tjejorna lite senare drog ut på krogen de med stannade jag och värdinnan hemma och passade på att ha en av våra efterlängtade mongokvällar bara hon och jag. De blir ju liksom inte av så ofta nu för tiden eftersom hon så bångstyrigt ska bo i den där E-staden. Det var nog väldigt välbehövligt för oss båda att få ur oss lite M&V-energi. Vi dansade loss som satan till E-type (fyfan alltså, E-type for president!), körde några gymnastikövningar, snackade bullshit och jag skrattade så jag grät. Guld.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0