she's got nothing on but the pineapple? :O

2012-01-13@14:14:51


Hej hej hej! Imorse var jag uppe med tuppen och tvättade. Halv sju närmare bestämt! Nu har jag ätit så mycket tacos att jag måste röra mig i slow-mo för att undvika kväljningar. Och så har jag fotograferat och vikt ut min stackars lilla apartemento. Kom precis på att det är fredag och det är ju alltid trevligt. Till och med ännu trevligare än vanligt eftersom jag har ledig helg! Ikväll kommer Ella_pella_88 hit på lite rödvinsmys. Nu måste jag skynda mig ner på stan och hämta upp Zandy för att ragga outfits till hennes examensfest imorgon. Lämnar nog ananashatten hemma dock. Känns lite väl exotiskt för denna årstid. Puzz!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0