silver & gold

2012-01-20@10:47:25

 

 

Guuuuuten morgen! Idag har jag en massa saker att göra på min to-do-list. Installera "nya" DVD-spelaren (gosh, jag är alltid sååå snabb på att packa upp mina julklappar), slå in paket, öppna paket (som egentligen är från mig till någon annan men nu är jag så trött på den personen att jag tar presenten själv istället), kolla igenom nya jobbschemat, börja på min kära skog- och viltkonsults visitkort och en m-a-s-s-a frankrikefix. Som några exempel. Det är verkligen helt galet hur mycket tid jag spenderar framför datorn. Jag har ju tre olika sorters musar (låter mycket gulligare än möss) och jag har fått musarm av alla, på tre olika ställen. Hah. Och nacken ska vi inte tala om. Kommer få tvinga Elin att göra en insats på den imorgon kväll när vi ska till Becca och Grevish på spelkväll. Som förövrigt kommer vara en helvit lördag, och som tillsammans med denna vita fredag jag ska ha kommer bilda en helvit helg! Waowzzzz!


Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0