tolvan

2012-01-02@11:28:21


Jaha. Nytt år. Jag har alltid varit ett stort fan av nyår. Jag gillar tanken på att man undermedvetet tvingas reflektera lite över sitt liv och var man befinner sig. Eftersom 2011 var det år som vi på riktigt hittade varandra, jag och min soulmate/sister in crime/sanna vapendragare, kändes det naturligt att fira ut årets sista kväll tillsammans som det kärlekspar vi är. God middag, utsökta (kanske en aning för starka) drinkar och en genomgång av det gångna årets milstolpar, bakslag och uppgångar. Men mest av allt visionerade vi för det som är framför oss. Våra drömmar och hur vi ska ta oss dit. Vad vi ska omfamna och ta med oss till andra sidan och vilket gammalt skräp vi ska göra oss av med för att få plats med alla nya utmaningar som komma ska. Så. Tack 2011 för vad du lärt oss. Och välkommen 2012. Jag ser fram emot att upptäcka vad du har att bjuda på!

Kommentarer
Postat av: Zandy

Vi kommer rocka tolvan sistah!!!!

2012-01-03 @ 12:50:47

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0