money honey

2012-01-20@20:19:37


Var på shoppingspree med Frasse häromdagen. Skulle egentligen mest agera råd- och stödperson till henne och bara köpa två förbestämda och viktiga saker men jag kom hem med en födelsedagspresent, ett skrivbordsunderlägg, en ascool snorgrön dammvippa, en t-shirt, ett par svängiga shorts, fem ringar, ett örhänge och tre stycken nagellack. Så går det när man ska spara pengar. Man slösar bara mer så det är ingen idé att ens försöka för det blir bara värre. Mest av allt ville jag ha den här tjockt perfekta klänningen, men tydligen så har jag typ tre decimeter längre baksida än framsida så det gick åt skogen. Den får vara perfekt på någon annan lycklig/stjärtbefriad människa.

Nu har jag varit så sjukt effektiv hela dagen (stolt) så nu är jag förtjänt av lite chill i dill (med potatis till). Typ GG, de tre sista avsnitten av säsong 2.

G'nite!

Kommentarer
Postat av: therese

Hej, fin blogg :) följa varandra genom bloglovin? :)



kram /therese

2012-01-21 @ 21:31:29
URL: http://ttessanliindgren.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0