kix–cha–cha

2012-01-07@12:41:31


Kära vänner! Möt min efterlängtade nyinflyttade kompadre, Mr. Lavalampa. He is amazing. Ibland fastnar jag med blicken i flera minuter av ren fascination och ibland tror jag att det är någon annan som rör sig i rummet, men inser rätt snabbt att det bara är Mr. Lavalampa som gör fina ljusmönster på min vägg.

Vaknade nyss upp efter elva välbehövliga sömntimmar och blev helt förbryllad. Är det vår alla redan? Well, det visade sig att det är det, i alla fall på min balkong. Har nu suttit ute utan jacka och druckit kaffe i solen, luktat på vårdoften och inte frusit en endaste minut. Underbart! I förrgår var det spontandags igen. Gick ner på stan för en chokladbollsfika men gick hem som en av de sista dansgolvsanhängarna. Exceptionellt bra kväll och exceptionellt bra sällskap! Vad som inte är lika exceptionellt bra är när man tar en taxi hem, tar hissen upp och precis ska stoppa in nycklarna i låset för att inse att man inte har dom med sig. Well, det är ju tur att det är som för han som satt sig i badkaret och sket: allting löser sig! Ikväll ska jag stänga kiorren, sen springa våldtäktsbacken hem för att släppa in Emzie och vodkacompany, sen får vi se hur det slutar. Om jag får gissa? Exceptionellt bra! Puzz!

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0