yeah. i want to be with you all of the time (all day and all of the night).

2012-01-28@16:58:54


Oh, Lord. Har kanske aldrig förr känt mig lika snygg. Nej, det är inte Photoshop. Men det är inte på riktigt heller. Snarare ett trevligt litet partytrick och ett test för att se om jag verkligen ska slå till på riktigt. Det har nyss varit några nissar på besök i min lägenhet och donat lite överallt så nu har jag en sån där kran i kökshandfatet som man kan vrida på så vattnet kommer åt i alla hörn och en duschslang som gör att schampoot löddrar mycket bättre. Så jävla high tech! Nu ska jag äta upp mina äggmackor och sen blir det Zandy's, Alvora's och Hemligheten! Har ni tänkt på att ibland smakar ägg som fågel? Då tänker jag att äggulan egentligen inte är en äggula utan ett rått kycklingmissfoster. Blä.

Kommentarer

Ny kommentar:

Namn:
Stammis? B-)

E-postadress:


Hem:


Vad har du på hjärtat? :-)


Trackback
RSS 2.0